Veelgestelde vragen
Het kan dat je natuurlijk vragen hebt... dat snappen we heel goed! We hebben de veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet en hopen zo al jouw vragen te hebben beantwoord. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Sim Only abonnement
Welke Sim Only abonnementen bieden jullie eigenlijk allemaal aan?
Wij bieden Sim Only abonnementen aan van Lebara, ODIDO, Ben, Hollands Nieuwe & Vodafone. Je kan kiezen voor een nieuw Sim Only abonnement en je huidige nummer porteren of een nieuw nummer. Wil je verlengen? Dat kan natuurlijk ook!
En bieden jullie ook toestellen aan?
Nee wij bieden enkel sim only abonnementen aan en geen hardware.
En waarom moet ik kiezen voor SimOnly Deals?
Dat is eigenlijk best simpel. Bij Sim Only deals krijg je een gratis cadeaubon twv €10,00 bij je bestelling die je kan besteden bij winkels zoal Bol.com, Zalando, Coolblue, HEMA en nog veel meer! Kortom; reden genoeg om te kiezen voor SimOnly Deals
Bestellen
Ok - ik ben overtuigd! Hoe moet ik bestellen
We hebben het al even uitlegd op de "Hoe werkt het" pagina maar hierbij nog even in het kort:
- Kies je abonnement
- Kies je opties vul de gevraagde gegevens in
- Klik op naar bestellen en kies je betaalmethode
- Klaar!
En wat gebeurt er nadat ik heb besteld?
Wij gaan aan de slag met je bestelling en controleren deze. Als alles klopt gaan we aan de slag met je bestelling!
Ik heb gekozen voor een nieuw Sim Only abonnement; hoe werkt dat met de cadeaubon?
Als je hebt gekozen voor een nieuw Sim Only abonnement dan sturen wij de simkaart van jouw nieuwe Sim Only provider toe samen met je cadeaubon in 1 verpakking!
Ik heb gekozen voor verlengen bij mijn huidige provider; hoe werkt dat dan met de cadeaubon?
Als je hebt gekozen voor verlengen dan houd je uiteraard gewoon je huidige simkaart en dan sturen we alleen de cadeaubon naar je toe!
Wanneer gaat mijn abonnement in?
Die datum kan je zelf kiezen. Hierbij de opties die voor kunnen komen:
- Als je hebt gekozen voor een nieuw Sim Only Abonnement met een nieuw nummer: Kies een datum in de toekomst. (+2 dagen ivm post)
- Als je hebt gekozen voor een nieuw Sim Only Abonnement met een te porteren nummer: Kies een datum in de toekomst. Dit is vaak de einddatum van je contract of een eventuele porteerdatum in de toekomst.
Hoe wel rekening ermee dat de opgegeven datum kan afwijken van de daadwerkelijk geactiveerde datum. Dit kan te maken hebben met de aanvraag van jouw abonnement, een einddatum die je huidige Provider heeft opgegeven niet overeenkomt met de door jou opgegeven datum of omdat deze wordt afgewezen als je nog ergens een (lang) lopend contract hebt.
Cadeaubon
En wat voor cadeaubon is het precies?
De cadeaubon die je van ons krijgt is van de Alles-in-1 Keuze cadeaubon die je bij tal van winkels zoals Bol.com, HEMA & Zalando kan besteden!
Is de cadeaubon direct geactiveerd?
We sturen uit veiligheidsoverwegingen de cadeaubon op en die is nog niet geactiveerd. 14 dagen na je bestelling wordt deze geactiveeerdf. Waarom? Dat doen we o.a om misbruik te voorkomen dat orders worden geannuleerd (herroepingsrecht) en de cadeaubonnen toch worden gebruikt. Wel zo eerlijk maar ook veilig!
Ik zie dat ik tijdens de bestelling ook de keuze heb om ook de cadeaubon te doneren. Hoe zit dat?
Dat klopt inderdaad... Sim Only Deals draagt graag bij aan een betere wereld en daarom kan je jouw cadeaubon dan ook doneren aan een goed doel. Ieder jaar bepalen we een nieuw goed doel en dan doneren wij jouw cadeaubon aan dit goede doel. Houd onze website in de gaten wat betreft het goede doel!
Verzenden
Wat voor verzending kan ik verwachten?
We proberen uiteraard uit om de verpakking zo klein mogelijk te houden. Daarom zal je jouw pakket gewoon als briefpost ontvangen via PostNL!
Hoe herken ik deze briefpost?
In verband met veiligheidsoverwegingen sturen we de simkaart en cadeaubon toe in een blanco envelop zodat deze niet te herkennen is! En geen zorgen... de simkaart en cadeaubon zijn dus nog niet geactiveerd!
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Wat is er aan de hand?
Het kan zijn dat de post langer op zich laat wachten. Heb je na 3 a 4 dagen je bestelling nog steeds niet binnen laat het ons dan weten dan zoeken we het uit of dan sturen we een nieuwe simkaart en/of cadeaubon op.
Wat zit er in de envelop?
- Simkaart (als je hebt gekozen voor een nieuw Sim Only abonnement
- Cadeaubon
- Welkomsbrief
Vragen, opmerkingen, veilig bestellen, klachten & herroepingsrecht
Ik wil mijn order annuleren.. kan dat?
We hopen natuurlijk niet dat je je order wilt annuleren maar dat kan en mag natuurlijk wel. Dit moet dan wel binnen 14 dagen gebeuren. Dit noemen we het herroepingsrecht. De simkaart en cadeaubon hoef je niet terug te sturen en mag je zelf weggooien. Uiteraard zijn en blijven deze ongeactiveerd.
Ik wil annuleren binnen de 14 dagen herroepingsrecht maar heb mijn Sim Only abonnement al gebruikt. En nu?
Als je de order wilt annuleren binnen de 14 dagen herroepingsrecht dan kan dat natuurlijk maar als je je Sim Only abonnement al hebt gebruikt dan betaal je de Sim Only provider hier natuurlijjk wel voor. Dit kan zijn je abonnementskosten, gebruikskosten en bijvoorbeeld activatiekosten
Heb je een klacht, vraag of opmerking?
We horen graag als we het goed doen maar ook als we het niet goed doen natuurlijk. Neem contact met ons op via het contactformulier en we horen graag van je.